03 října 2014

5. narozeniny

Můj blog slaví 3. října již 5. narozeniny.


Před pěti lety jsem si s pomocí vnučky Káti založila blog. Neměla jsem žádné zkušenosti s podobnou činností, a tak první recepty byly zveřejněny bez obrázků. Postupně jsem začala recepty doplňovat fotografiemi a potom i fotopostupy.
Během těchto let jsem získala řadu blogových kamarádek a návštěvníků blogu, kterým děkuji za přízeň. Toto mne motivuje k další práci na blogu.
K dnešnímu datu jsem zveřejnila 960 receptů vyzkoušených na mojí rodině. Recepty jsou většinou rodinné a pokud se inspiruji jinde, vždy napíši autora. Blog navštívilo skoro 800 000 zájemců a doufám, že v něm našli inspiraci.
Já osobně také ráda navštěvuji vaše blogy, na kterých vždy objevím něco zajímavého a ráda se seznamuji s novými věcmi.
Ještě jednou děkuji za návštěvy a budu se snažit, aby můj blog byl i nadále pro vás zajímavý. Iva

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přání