06 února 2021

Bagety s celozrnnou moukou

Rozpis:

  • 350 g hladké mouky
  • 150 g celozrnné mouky
  • 1 lžička soli
  • 1 sáček sušeného droždí
  • 30 g oleje
  •  250 g vlažné vody
  • mléko na potření baget
Postup:
Z uvedených ingrediencí zaděláme těsto a necháme vykynout. Potom těsto rozdělíme na 3 díly, z nich uděláme bochánky a necháme 5 minut nakynout přikryté utěrkou. Z bochánků rozválíme pláty a stočíme je do bagety. Přendáme na plech s pečícím papírem a opět necháme přikryté nakynout. Potřeme mlékem a vložíme do trouby vyhřáté na 240°C. Pečeme 20-25 minut.



10 komentářů:

  1. Ahoj,Ivi :-) Tak vidím,že máš hotovo,skvělé! Jsi dobrá,že jsi měla tu trpělivost.
    Teď už se budu těšit na všechny tvé nové příspěvky.
    Bagety jako první a vypadají krásně a čerstvoučké, to musí být dobrota a vůně...
    Přeji pěkný zbytek víkendu :-) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali, díky za návštěvu. Zaujala mě tvoje sádlová bábovka, asi se budu opičit a udělám ji. Přeji krásné dny a hlavně zdravíčko. :-)

      Vymazat
  2. Ivo, zdravím a velká gratulace k opravě blogu - vím, zmizely fotky k receptům, musela to být děsná práce.
    Bagety vypadají moc dobře. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, byla to šílenost. Ještě zkusím dohledat několik fotek, asi se mi někam zakutálely. :-))

      Vymazat
  3. Ivo,bagety určitě vyzkouším.Peču si pečivo většinou doma,hlavně chleba a housky.
    Díky za recept.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, také doma peču chlebík a pečivo. Už aby bylo jaro. Zdravím a přeji pohodové dny.

      Vymazat
  4. Ivo, bagety se Ti moc povedly. Já nevím, ale já taková těsta moc neumím. Dělala jsem na Silvestra veky, všechno v pořádku, až na to, že jsem je měla placaté.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně, že byly bagety dobré. Ty chodíš do práce, tak se tímto pečením nezabýváš. Přeji hezké dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bagety jsou luxusní, Ivi, máš je krásně nadýchané. Určitě je vyzkouším, ale momentálně nemám do pečení chuť, ještě jsem se pořádně nevzpamatovala z vánoc a narozenin. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, já si peču chleba a většinou i pečivo. :-))
    Vánoční pečení přehnala. Pekla jsem pro příbuzné a kamarádku, příště se už nenechám ukecat. Potom jsem vkládala fotky k článkům a nyní mám pár věcí na zveřejnění, nejsou lidi na psaní. :-)

    OdpovědětVymazat

Přání