26 ledna 2021

Omluva

 Přátelé a návštěvníci mého blogu, 

tímto se omlouvám, že v této době nenavštěvuji vaše blogy a ani nepřidávám žádné další recepty. Od začátku ledna se věnuji doplňování fotek k mým víc jak 1600 receptům. Fotky zcela zmizely při nedobrovolném přechodu z blogu.cz na blogspot.com. Je to časově velmi náročná a úmorná práce. Naštěstí je mám uložené v mém archivu. 

Mám několik receptů připravených a už se těším, že se pomalu probírám ke konci doplňování fotek.  Děkuji za pochopení.       Zdravím Iva  ♥


10 komentářů:

  1. Ivo, věřím, že obnovit blog dá plno práce, my si počkáme. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, držím place a přeji pevné nervy a hodně trpělivosti při vkládání fotek. Tohle ti vůbec nezávidím!
    Na nové recepty si počkáme tak dlouho, jak bude potřeba.
    Měj se hezky! ♥ Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo,to chápu.Je to tedy hodně práce a chce to hodně trpělivosti.Mně zmizely také nějaké fotky a pochybuji,že je obnovím.
    Tak ať jde práce od ruky

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, moc dobře vím, co je to za práce. Dělala jsem to na grafice, ještě před zmizením jsem obnovila střípky a cestování píšu prakticky znova. Jsi moc šikovná,ze jsi se na doplňování dala. Tak ať se ti daří.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo některé fotky zmizely všem,ale jsi dobrá,že je obnovuješ,to já jsem se na vybodla,ale někdy tam dám spíše z ručních prací,ale kdy toť ve hvězdách. A u tebe je to jiné a kdo počká,ten se dočká-moc tě obdivuji. Miluš

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj IVINKO - BLOG.CZ - MI VYHOVOVAL - VÍCE -
    I JÁ MÁM PLNO OBRÁZKŮ PRYČ - VŠE SEM SI TAKÉ ULOŽILA
    A DĚLÁM ZNOVU A ZNOVU - AT SE TI DAŘÍ -
    http://zdena77.blogspot.com/
    mé nové - blogspot

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuš, jsi trpělivá. Určitě se u Tebe vyplatí vše doplnit.
    Mně taky zmizly staré obrázky, ale nemám tolik času se k nim vracet.

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně tě chápu, já mám většinu fotek taky uložených v počítači ale dát je zpátky je dlouhá i nudná práce. S Blogem cz nás pěkně vypekli, kdyby se mu věnovali víc nikdo by neutíkal 🤨

    OdpovědětVymazat
  9. Ivi,drž se, máš můj obdiv.Moc se na tvé další recepty těším. Alena

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčata, děkuji za pochopení a povzbuzení. Bylo to náročné a už to je skoro hotové.
    Nyní se budu věnovat vašim blogům a vracím se k novým článkům. Iva

    OdpovědětVymazat

Přání